Liten uppdatering på veckan!

Morgon & Hej på er!
 
Ja denna veckan har gått fort tycker jag..Har varit och hämtat lite saker från min mamma som fick somna in 1981 saknar henne så grymt mycket.
Känns så himla bra att ha hennes saker i mitt hem känns som hon är här en underbar känsla är det.
 
 
Ugglan till vänster & fisken är från mamma♥
 
 
Hon samlade på såna här glas troll ♥
 
 
Denna tavlan är med från henne ♥
 
 
Denna till höger har hon gjort själv det är olika knutor & den andra gjorde jag när jag var liten.
 
 
& dessa 2 änglarna kommer med från min mamma♥
 
Idag Lördag så ska jag köra till Ronjas uppfödare det ska bli så trevligt och skoj.
Så imorgon eller ikväll kommer det upp foton från idag.
 
Ska även ta och städa av lite här damma,dammsuga av,torka av golven.
Skulle ha gjort detta igår men var iväg så det blev inget med det.
 
Ser ut som en fin dag idag med skönt.
 
Snart dags att gå ut med lillan i skogen ja jag går med henne i skogen 2 gånger om dagen passar henne perfekt inte mera ska hon ej gå ta det försiktigt med henne.
 
Ibland när jag titta på henne så känns det så underbart att ha henne och att det är min hund ingen annans hon är så snäll,lugn,ett mycket bra syke har hon.
Tog lite kort på henne igår finaste mattes tjej♥
 
 
 
 
 
 
Ha en fin Lördag på er alla.