Grymt Besviken! Kaffe ska vara Kaffe!

Godmorgon!
 
Ja dags att skriva lite här igen :)
 
Allt funkar jätte bra här med lilla Ronja hon växer för varje dag nu är hon 5 månader och väger 14kg.
Är ute i skogen mycket 2 fasta promenader har vi snart går vi över till 3 ja vi har lek,sök mm i skogen och hon är lika duktig som innan och blir bara duktigare.
 
Är så grymt glad för henne älskar denna lilla hund.♥
 
Ja igår var jag och köpte detta kaffet men fy fan vad jag blev besviken gick ju inte ens att dricka skiten.
 Hur fan får dom sälja sånt skräp här gör man kaffe på morgonen och ska ta sig en kopp det luktade inte ens kaffe och smakade skit så grymt besviken jag blev så idag blir det att köpa Kaffe..
 
Ja idag är det mulet som bara den här hoppas det blir fint senare underdagen.
 
Igår var jag ute och fixade till här renasade bland mina blommor och tog bort en del.
Sen så fick jag mej ett ryck så jag bakade bullar på kvällen sen körde jag & Ronja till en vännina till mej och tog en fika.
 
Idag blir det att dammsuga av här och torka av golven sen skogen självklart.
 
Men ni får ha en fin Lördag.