Torsdag 5/9-2013

Morgon Hej på er här.
 
Ja nu har hösten kommit hit det känns..Men hösten är en fin månad det med tycker jag.
Ja lillan hon växer och lika duktig är hon..Hon kommer bli lika dan som Mischa snäll,lydig,lugn mm.
Tiden går så fort snart haft henne i 2 månader.
Hon älskar att åka i vår nya bil hon ligger och myser där bak vill ju knappt gå ur bilen :))
 
Igår var vi och besiktade den men inga stora fel sonen hjälper mej med den som tur väl är att jag har han här. Stötdämpare,byter bägge,styrled men byter även bägge där.
 
Men jag är grymt glad för att jag fick köpa den och trivs kanon med den.
Ska även köpa en bur till Ronja har hittat en..
 
Idag ska jag hjälpa sonen att flytta hans bil och sen fylla hans + min han har fått ett garage som han ska ha sina saker i sen ska han börja med sin andra saab den ska ut på Elmia nästa år. Ja han är grymt duktig han gör allt själv.
 
 
Ja här ligger hon i svärdotters bil :) mysigt..
 
Ha en underbar dag på er alla..Kram
 
 
Malin

Härligt att allt går så bra med Ronja! /Malin

Katte

Tack Malin.