Planterat lite :))

Hej hopp på er här...
 
Åh sånt underbart väder det är ute,man kan ju inte mera än bara njuta.
 
Idag så har jag planterat lite och så här blev det på framsidan men är inte klar där ännu för blommor älskar jag och det kommer synas mera sen..Får ju börja lite smått*Ler*
 Och där ligger mattes finaste♥
 
 
 
 
 
Ja det var fram sidan...
Köpte denna idag..
 
Och när jag skulle plantera den så blev jag jätte glad för den jag satte förra året den blåa den hade kommit upp med så det ska bli skoj och se när bägge blomma. Så blev det..
 
 
 
Sen denna blomman är ju med mycket fin..
 
 
& denna busken satte jag ner förra året och den har tagit sig fint med.
 
 
Har även satt ner en stamros i gult..
 
 
Men är inte klar på baksidan på långa vägar det ska upp stängsel eller staket..och det ska även snyggas
till runt busken och stam rosen och alla rabatter..Men får börja sakta men säkert..
 
Och vi har fikat ute med idag så underbart härligt är det ju.
Hoppas ni med har haft en bra dag. För det har jag & Ronja.
 
Ha en fortsatt trevlig kväll.