Jätte nöjd är jag.

Morgon..
 
Ja har haft att göra här hemma..Har velat länge att måla om min lägenhet och det har jag gjort nu och är jätte nöd med färgerna. Sovrummet har jag 2 olika färger. En foundvägg och resten av väggarna ljusare.
 
Innan jag målade så var det vitt..
 
Efter målningen blev det så här.
 
 
 
 
 
 
 
 
 Så blev det när det var klart. jag är mycket nöjd.
 
Min hall var jätte ljus grå och såg ut så här innan jag började.
 
 
Och den blev så här efter målningen.
 
 
 
 
 
 
Den blev inte för mörk eftersom jag har vita möbler i hallen..
 
Mycket nöjd är jag och det är ju huvudsaken.
 
Ha en kanon fin dag på er alla.
Ann

Hej. Jag är ingen expert men brukar man inte maskera innan man målar? Det syns på korten att det inte är gjort och det är märkligt när du påstår att du är så duktig, när jag målar om i mitt hem så spacklar jag alla hål och slipar noga och givetvis maskerar jag, extra noga när man hyr sin bostad att det blir välgjort. Och så heter det fondvägg, inte foundvägg.

Svar: Hej Ann.Äh va jag har visst maskerat. Har spacklat med. Det är inte första gången jag målar jag vet vad man ska göra innan man börjar. Men om du bara ska gnälla på vad jag gör så gå vidare är du snäll. Är det fröken fin :)
Katarina

Teres

Ser jättefint ut! Du är verkligen duktig.

Svar: Tack Teres ja jag är mycket nöjd med det. Du får komma en dag så du får se det.
Katarina