Ha en fortsatt trevlig Lördag.

Hej på er här.
 
Ja nu närmar sig julen mera och mera.
Var och handlade in allt igår ja utom potatisen dom glömde jag bort 3 gånger körde ändå till ica på kvällen för att köpa hem 3 saker men inga potatisar hehe så det blir att dra in och göra deet på Tisdag istället.
 
Ja idag är det lite kyligt men skönt ute vi har varit i skogen en runda på morgonen men ska dit när jag har skrivit detta inlägget tänkte jag.
 
Igår kom min vännina hit så trevligt att ha henne här ja vi har känt varandra sen hon var 15 år och hon är 45 nu så det är en lång vänskap och den betyder mycket för mig vi har gått igenom mycket tillsammans både glädje och sorg och vi känner varandra mycket väl. Inte många som har sån långvänskap som vi har.
 
Trevligt att ha någon här med. Igår när vi var ute så fick jag visa upp hur duktig Ronja är det tycker jag är så kul att göra..Ronja är grymt duktig.
 
Ja min finaste Ronja ♥ Jag & Hon för alltid ♥
 
Ja jag hade fel om att byta foder på henne,ja jag tycker hon luktar illa i munnen men det gör hon absolut inte för det fick jag höra idag så jag ska absolut inte byta foder på henne.
 
Ska ta och dammsuga av senare tänkte jag med.
Sen ska vi äta smörgåstårta mumma så gott så längesedan man åt det nu ju.
 
Men ni får ha en fortsatt trevlig Lördag.