Uppdatering :))

Godmorgon på er alla! Eller Hej på er alla!
 
Nu får jag ju göra en liten uppdatering :))
 
Allt är bara bra här med oss..Nykär är jag med..Sån härlig känsla det är..
 
Igår var vi på gymmet i 2 timmar och det kändes kan jag säga :))
Men jag tränar för min astma sen om jag går ner så är det ju bara ett plus.
När jag tränar 2timmar så står jag på löpbandet 1 timme sen 1 timme inne på gymmet och då kör jag armarna,benen,magen o ryggen..
 
Idag är det 1 timme som gäller och det blir ju över 300 kalorier jag går bort men idag ska jag köra ett annat pass på bandet. Man får ju testa sig framåt.
 
Sen när jag kommer hem ska jag städa av här hemma. & ut i skogen med Ronja.
 
Ronja växer o växer mattes lilla ska ta och kolla hennes vikt med en dag..Men hon är grymt duktig och snäll och lydig men en av dom klumpigaste hundarna jag haft men så go hon är.
 
Och Ronja har även löpt ja det är tidigt hon är ju 8 månader då hon gjorde det...På Lördag blir hon 9 månader ojoj vad tiden går fort..
 
Men ni får ha en underbar Onsdag på er alla..
 
 
 
 
Nyårs klädd...