Funderingar..

Ja jag undrar om jag kommer få känna den lyckan att få vara kär igen ja nu tänker ni säkert ja men det klart att jag kommer göra det men..Så tänker inte jag..Utan ska jag våga chansa igen..Bli utnjutjad för att jag är så snäll och omtänksam som jag är jag kan inte ändra mig och vill absolut inte göra det heller..Vill inget hellre än att få kärlek leva ett gott liv och göra saker tillsammans..Kanske inte alltid men ofta..
 
Blev så kär i en hade så starka känslor för han och jag vet att han kände precis som jag gjorde men nej..Vi hade så skoj och så trevligt ihopa och som vi skrattade tillsammans ja han öppnade mig bara mera och mera..Men jag är jätte glad för att vi är vänner idag vi hittade på allt möjligt mycket skoj hade vi..Men nu är vi vänner och inget annat...Det gjorde så ont i mig när jag fick höra vad han skulle göra ja jag grät...Men vi är bara vänner och allt annat har jag lagt åt sidan det var mycket jobbigt men nu hhar jag gjort det och så blir det..Vänner är vi..En mycket fin vän..
 
Jag har gått igenom väldigt mycket och jag är ändå jätte glad och stolt för att jag är så stark som jag är..Har ett mycket fint hjärta det vet jag..Jag vet att jag är en super bra vän..Att jag vet detta är för det får jag höra ofta och hade jag varit så att nån hade tyckt illa om mig och att jag är ett as då hade jag även fått veta det..
 
Jag gillar att pyssla i hemmet och även ute bland mina blommor,sola..Ut och promenera med Ronja göra allt för henne så hon mår bra..Jag ger henne mycket motion för det kräver hon och jag älskar att röra på mig..
 
Ja jag har ju gått upp några kilon men nu är jag inskriven på gymmet igen så nu på Måndag så dra jag igång igen för jag vill inte se ut så här och jag ska även ändra på maten och det jag stoppar i mig..Ja jag är envis som bara den nu är det stopp med socker för min del..Äter sällan fett..Så det behöver jag inte dra ner..
 
Lära mig att dricka mera vatten är ett måste..
 
Lite som jag bara tänkte på nu så jag tänkte bara skriva ner det..
 
Ha en underbar fin Lördag..
 
 
Hoppas en dag att jag träffar just han som tar mig för den jag är och menar vad han säger och kan stå för det med...Att våga...