Hänt lite ändringar :))

Godmorgon..
 
Ja dags att uppdateras lite här :))
 
Ja vi mår bara bra här..tråkigt väder har vi ju haft nu nån vecka men hoppas att solen och värmen snart kommer och attt vi får en fin och varm sommar.
 
Ja jag har bytt tve nu,sålt min soffa så nästa vecka ska jag hämta den nya..
Har även möblerat om i stora rummet blev bättre att ha soffa där fast just nu finns det ingen soffa men jag är lika glad ändå vet ju att det blir en annan.
 
 
 
 
 
 
Ja denna hämtar jag nästa vecka och jag är hel nöjd med denna.
 
Har även tagit nya kort på Ronja ja hon växer o växer japp hon har börjat bredda sig men inte klar på långa vägar men hon är ju bara 1 år o några månader...
 
 
Finaste Ronja ♥
 
 
Så nu så ska jag vi ut och promenera en lång runda som tar 1 timme sen efter det så blir det att dra igång musiken och börja och städa..
 
Ha en underbar helg på er alla..