Liten uppdatering :)

♥ Hej hopp på er här.
 
Så underbar sommar vi har..Hoppas ni har en bra sommar..
 
Var och köpte mig en solsäng och det har jag velat ha länge och det var ett bra köp ångra mig inte.
Ja vi mår bara bra här..Njuter ju av solen..Det åskade igår och kom lite regn med men det behövs gud vad det är torrt ute nu..Ser det då vi är i skogen jag och Ronja där det ska vara vatten finns inte till stymme av något vatten.
Ja nu när det är så hett ute så är vi inte ute och gå som vi brukar göra det tar även på hundar att vi har så varmt dock inte på mig. Men Ronja får ju självklart motion ändå men mindre än innan men så fort det är lite kyligar så tar vi ut det då. Nej hon blir inte tjock för det utan hon har lika fin kropp som hon alltid har haft.
 
 
Lika fin som alltid som ni ser.
 
Har gjort om lite på baksidan och jag är ju mycket nöjd med det.
Ska lägga flera sten plator så det blir lite större på baksidan.
 
 
Ja här är min stam ros jag köpte på Lidel och den skulle varit gul men den blev rosa istället har 3 knoppar på den.
 
 
Lite häfftigt att det är både blå och lila på samma blomma..:)
 
och denna blommar på andra sidan så fin färg mycket nöjd med detta köp och den kommer från Lidel.
 
 
Gladaste jag...Nu har jag fått upp grund färgen så nu kan jag sola och behöver inte ligga i timmar
härligt..Mår toppen det ser ni..
 
 

Sen tycker jag att man ska vara rädd om det man har det är jag.
Lyssna på dina föräldrar dom vet mera om livet och dom vill bara ditt bästa.
Ser du att din mamma eller pappa mår dåligt så vias dom att du bryr dej om dom.
Det lönar aldrig sig att vara stor i munnen eller annat..