Mycket Nöjd.

Ännu en kanon fin dag åh vad härligt..Blir att sola idag och se om man kan få lite färg på sig..
Ja Ronja hon älskar ju att ligga ute men det kan ju bli varmt för henne men hon lägger sig i skuggan ja inte alltid men ibland :))
 
Måste bara tillägga lite här..
Jag är en mycket omtänksam kvinna och jag säger som jag tycker och är rak på sak..Någon lögnare är jag då inte..Kan jag hjälpa till då gör jag det med..Jag lyssnar när du pratar om du vill ha råd då ger jag det om jag kan..Men jag ställer upp till 100% ja om jag kan..Finns saker som kan göra mig riktigt arg och det är när folk inte lyssnar och tro dom vet bättre själva sen ser dom att dom har fel kom då inte till mig.
 
Kan inte jag få din hjälp så räknar inte med min..Jag ställer upp men får man inte tillbaka så hejdå..
 
Nej DU känner inte mej...
 
Ja igår kväll så var jag hos en vän och hon klippte mig och jag är jätte nöjd med detta..
Gillar bäst att vara kort klippt..
Men nu blir det att färga håret så man kan få en och samma hår färg :))
 
 
Gladaste Katte...
 
Så njur av värmen och ha det så gott på er alla...