Vi mår kanon bra..Och det syns på oss..

Ja jag får nog tala om med att jag mår jätte bra det är inte det de handlar om utan bara jag som satt och funderade lite på det andra inlägget...
 
Jag är så grymt glad att jag har Ronja och att jag fick tag i en sån här underbar hund..Hon valde mig och jag valde henne det är ju en sån underbar känsla..
 
Vi mår mycket bra..Så många goa skratt hon ger mej finns ingen annan hund som slår henne i goa skratt..
 
Ja hon är grymt snäll..och hon vaktar till 100% hon säger ifrån om det är något.
 
Är hon lös och hon ser något längre fram så väntar hon in mig och stannar och väntar tills jag säger till..Hur många gör det..Ja jag har pli på henne..Hon får inte hälsa på vem som och hon går inte fram till vem som heller och det tycker jag är bra..
 
Hon kan leka med alla hundar..Ja hon är super duktig..Och jag är så stolt att jag har uppfostrat henne helt själv..Sån matte sådan hund..
 
Vi mår toppen...Mår sällan dåligt nu för tiden är den goa katte gladaste . com hehe...