Helt Underbart..

Godmorgon säger jag & Ronja.
 
Ja är hon inte för go hon väcker sin matte vid klockan 6 för att hon ville tugga på sitt ben :))
Jag starta då kaffet..
Men hon var för ivrig så hon fick upp lite av sitt ben men nu tuggar hon igen :))
 
Ja igår blev jag så himla glad jag fick kontakt med mina halv syskon känns helt underbart
och vi ska träffas alla vill träffa mig och jag vill ju så gärna träffa dom.
 
Den ena hon blir 21 år så jag är bjuden hem till hennes mamma för att fira henne där
och jag ska ju självklart åka dit. Ska bli så himla skoj och trevligt att få träffa dom.
 
Så vi är 5 syskon från vår far. Fast jag har ingen kontakt med han så vi är främlingar om man säger så :))
 
Idag så kanske jag får besök från skåne får se hur hennes son mår först.
 
I vanlig ordning så blir det skogen för mig och Ronja.
 
Får även se om solen kommer fram något idag hoppas gör jag ju..:))
 
Ha en härlig och fin Söndag på er alla. Kram