Finaste Ronja.

Hej på er här.
 
Ja jag har börjat i mina rabatter 1 är klar så igår tog jag en pause men idag går jag på det igen.
Mycket finare nu när man har ändrat den ja det tar ju alltid tid men man tror ju inte riktigt det kanske :)
Ja så blev det och jag kommer ta kort när det börjar och blomma.
 
Så underbart att solen har kommit hit igen.
 
Är en stolt matte till min finaste Ronja.
 
 
Se så fin hon är. En mycket fin hund och så fin kropp hon har liten börjar bli stor.
Ja nu har hon börjat växa och mycket mera blir det.
 
Just nu så löper hon så det blir inte lek med nån hane just nu :)
 
Vi mår bara bra. Hoppas ni med gör det.
 
Snart dags att ta ut Ronja på sin tur. Ja det syns ju på henne att hon får motion det är mycket viktigt att hon får det.  Även jag tycker det är skönt det var ju därför jag valde en rottis för dom kräver motion.
 
Men ha en trevlig & Mysig Lördag.
Britt

Hej. Hoppas att du vet att man absolut INTE får tikar lösa när dom löper!!!

Svar: Hej. Jo jag vet att man inte får det. Har haft hund i många år. Men tack för upplysningen.
Katarina