Min Finaste Ronja.

Hej hopp på er!
 
Ja nu får jag ju skriva lite här tror jag allt hehe.
 
Ja jag köpte ju ett annat foder till Ronja och hon började äta gräs o så och åt inte det lika bra som det andra hon hade..Hon är mycket aktiv så jag bara tänkte men det har slutat med att hon är helt kass i sin mage så idag så tömde jag ut det jag hade i tunnan och hon blev så glad så hon började äta från sitt org fodret hehe.
 Se så glad hon blev :))
 
Idag har jag klippt hennes klor och även duschat av henne så nu luktar hon gott igen..
Ja hon älskar att snurra runt i gräset här ute.
 
Tog även nya kort på henne.
 
Blev så sugen på scones så jag bakade det idag åh gud vad gott det var då
hade även vetegroddar i så lite nyttigt blev det med :))
 
Kom igen matte ska vi leka med bollen hehe..
Min finaste Ronja.