Ha en härlig dag på er alla.

Godmorgon.
Ja idag när vi var ute så var det lite kyligt men skönt.
Vill ha hit minus grader och snö nu så vackert med snö ju.
Och mycket skoj vara i med ju..
 
Ja jag har julpyntat för längesedan i vanlig ordning :) Så fint är det och så mysigt.
 
Igår var vi i Olofström och handlade lite. Jag hittade ett par gympa skor jag ska ha när jag tränar
och ett par såna här mycket sköna att gå i. Varma och goa. Men ska även hämta dom jag har lagt undan.
 
 
Har även köpt mig en sån här:
 
Men igår så hade hon inte rört något utan låg och vaktade..Men nu sitter denna uppe hela tiden.
 
Ja Ronja tycker med om Lussebullar men får mycket lite av det. Men här sitter hon vackert :)
Vill med smaka matte *Ler*
 
Här kommer lite kort på henne och ja jag ser ju att hon har börjat växa överallt så himla fin är hon.
hehe ja igår var hon så trött min finaste Ronja..♥
 
Här är det bara bra med oss..Träning och motion varje dag och det är ju så kul att se fram stegen hon gör.
 
Idag så är det träning för min del och det är ju med så skönt.
 
Ha en underbar dag på er alla.♥
Annster

Fin hund <3

Svar: Tack. <3
Katarina

Emma

Hej. Är lite nyfiken på vad din hund hittar på när hon är ensam eftersom du behöver ha en grind framför dörren?

Svar: Hon gillar inte att få vara hemma själv vill vara med mig så hon har rivit på dörren men det har hon slutat med nu. Hon är jätte duktig nu.
Katarina

Stina

Jättefin hund<3
Hoppas du tar väl hand om henne<3

Svar: Tack.Klart jag gör det.
Katarina