LjusParty...

Morgon på er här.
 
Allt är bara bra med oss..
Ja nu är hösten kommen visst är den fin men lite tråkigt när det regnar i flera dagar då är den inte så fin :))
 
Ronja hon växer min finaste rottis tjej.
 
 
Gud vad jag saknar gymmet i Osby jag vill så gärna börja och träna igen..Det är det bästa gymmet jag har varit på...Ska se hur jag ska gå till väga med detta jag vill så gärna..
 
Idag ska jag ha ett ljusparty och jag bjuder på hemma gjord smulpaj med äpple och vaniljsås och kaffe,te,läsk om någon vill ha det. Det ska bli trevligt.
 
Ronja ska få vara med min son undertiden men sen ska hon få hälsa på alla innan dom går härifrån..
 
Ha en underbar Söndag på er alla.
Malin

Så mysigt med ljusparty, det var jag på för ett par år sedan. Kul när du uppdaterar bloggen, du och Ronja verkar trivas bra :)

Svar: Hej Malin.Ja det var mycket trevligt på ljuspartyt sånotroligt mycket som är fint. Ja vi trivs jätte bra. Hur är det med dej?
Katarina