Så grymt nöjd.

Hej på er alla här..
 
Ja allt är bara bra här med oss..
 
Nu så har jag gjort en sak jag aldrig ångrar ett mycket fint minne och ha velat göra detta länge men nu har jag gjort det. Igår när hon hade gjort Mischa så kände jag att tårarna var på väg men jag tryckte in det. Betyder såå mycket för mig detta..
 
Ja det har redan börjat läka..
 
Idag så ska jag köra till min ena dotter och mina barnbarn och hälsa på en runda..
 
Fy sån dimma det är ute idag..Hoppas det försvinner snart..
 
Får ta och fixa mina blommor med nu innan kylan kommer på riktigt :)) Gillar dock inte kylan..
 
Men ha en underbart fin Lördag på er alla..
 
 
Ja just det gjorde ju en smulpaj häromdagen mm så gott var det..
 
 
Mattes finaste ♥♥♥
 
Stina Fransson

Alla linjer såg inte 100% raka ut i tatueringen, men i övrigt var den fin.!

Svar: Kanske inte..Tack så mycket..Men det var en lärling som gjorde den,men jag tyckte den blev bra.Och det är ju huvudsaken..
Katarina

Anonym

Iden va jättebra, synd bara att du inte gick till en som kan sin sak för den är inte alls bra gjord, ojämna konturer och inte alls raka som dom ska vara, lägger man pengar på en sån så ska den väl vara bra gjord.

Svar: Vart jag gör mina tatueringar är ju min sak..Du får tycka precis som du vill. Jag är i alla fall nöjd. Och glad för att jag har dom. Sen var det en lärling som gjorde det och det var inte dyrt.
Katarina

Teres

<3 jättefint Katte! Kram

Svar: Tack för att du tycker det.
Katarina