Här kan ni läsa :)

Ja nu ska jag berätta varför jag är så himla glad..
 
Sen jag lämnade lilla Zaga så har det gjort så ont i mig för det kändes så rätt att hon bodde här med oss..Jag älskar Zaga och hon betyder mycket för mig. Och jag har tänkt och tänkt idag det var ju inte henne jag inte tålde utan det var ju när dom lekte inne jag inte tålde och självklart så startade min astma för det for ju runt hår efter Ronja..Men jag har aldrig så länge jag har haft hund så har INGEN hund fått leka inne utan jag har lärt dom att vara ute och leka och alla är vi olika vissa har det så att deras hundar får leka inne och vissa bara ute..Så det är tvär stopp med det.
.Det ända som dök upp i mitt hjärta var att jag ville ju ha tillbaka henne hit så jag chansade och frågade då om hon kunde ha henne där tills jag har flyttat och att zaga kommer hem till mig igen och då ska hon bo med oss igen..Och jag fick det svaret som jag ville så ja Zaga kommer hem igen efter flytten..Så nu är jag så himla glad för det.Så länge hundarna leker ute så är det inga problem med min aning eller annat..Nu vet jag vad jag ska göra för att inte ha det som jag hade innan och i den andra finns då inga kartonger i vägen..
Sen tog jag hem henne fel tid punkt ja jag har det rörigt här är ju mitt i en flytt har ju bara kartonger i huvudet och hur jag ska ha det där i den andra lägenheten skrattar ja fullt upp med andra ord..Men allt löser sig till slut..
Ronja har lekt och busat med Texas i några timmar idag så nu är hon mätt och go och sover så gott på min säng hehe..Har och är kanon fint ute idag ju..Längtar efter sommaren nu...SOLA sola och plantera nya växter och göra nya land och ta ner alla mina växter till min andra lägenhet längtar så ju..
 
Ny taget för idag...Jag & Ronja ♥
 
Maja och Jana

Åh va skönt att Zara ska få komma hem igen!

Svar: Ja det ska de :)
Katarina