Ha en underbar Lördag!

Morgon på er.
 
Ja inatt har man inte sovit så mycket för denna hostan fick näsblod med men hoppas att den lägger sig snart.
Andas i min parie så skönt att ha den och ta mina betapred ja denna gången var det min astma som blev kass tar sin tid men snart är jag pigg igen. Ja det känns ju i kroppen att den är trött men jag gör inget så jag bara vila mig så mycket som möjligt för jag vill inte ha tungt i bröstet.
 
Har så många nya ider jag ska göra här hemma,har färg som väntar :))
Stora rummet och köket ska jag fixa och har redan börjat med köksstolarna ja det kommer bli fint när jag är klar.
Lite i taget så..
 
Idag ska jag in till sonen han ska firas han har fyllt år så idag blir det äta smaka smörgåstårta mumma och cheeckes kaka ja jag har säkert stavat fel men ni förstår säkert vad jag menar :)) Och allt är hemma gjort av sonen och svärdotter.
 
Dags att klä på sig så min finaste Ronja kommer ut med.
 
Men ha en underbart fin Lördag på er alla.