SNÖ...

Hej på er här.
 
Får väl ta och skriva ner lite :)
 
Ja jag och Ronja har varit i Skåne hos min dotter och hennes familj och jag har träffat mina goa barnbarn med. Mycket trevlig vecka var det.
 
Sen kom jag hem och då började min aningen nästan direkt och jag bara tänkte att jag städade ju innan jag åkte men jag fick städa om den ja det blir ju damm i den fast ingen är hemma och jag är känslig för damm och efter det så blev aningen bättre skönt men har lite hosta men det är lugnt. Lite ont i lungan men det går över det med..
 
Vi har fått jätte mycket snö och det är så himla fint och vi har varit ute men ska bara fixa med min tvätt vika den och lägga in den sen blir det ut i skogen med massa bus och träning klart. Att se sin hund springa i snön är så härligt och se hur glad hon är för snön...
 
Så tröttsamt att man måste gå på extra korticson men i Febuari eller Mars då får jag veta vad det är för fel på mina lungor mm drykt att vänta men men...
 
Men ha en härlig dag...Det ska vi ha...