Våren våren mm så skönt.

Hej hopp på er alla.
 
Ja jag ska nu börja och skriva blogg igen..Har haft mycket nu och tänka på men nu har det lugnat sig så nu är det att skriva igen :))
 
Här funkar det kanon bra mellan Ronja och Zaga. Ronja sköter henne som det vore hennes lilla valp :) så sött är det.
 
Idag har vi varit ute hela dagen och vi gick först in vid 3 då var det dags att fixa maten och idag gjorde jag falukorv i ugn och makaroner..
 
Ronja har varit och sprungit i skogen fullt ös på henne :) Tog nya kort på henne igår så grymt fin och så vacker stolt matte är jag..
 
 Se vad hon njuter av solen...
 
 
 
Har tagit kort på min lilla Zaga med och hon tränar jag nu så hon ska bli rumms ren och hon är jätte duktig..
 
 
Och här ligger hon och sover på sin lilla dyna..
 
Underbart att det går så bra mellan hundarna ♥
 
Ha en fortsatt trevlig kväll på er alla här..