1 vecka kvar nu...

Ja nu är det 1 vecka kvar för Ronja sen är det dags för henne att föda sina små valpar.
Igår när jag satt och pratade i telefonen med min Hobi så hade jag min hand på hennes mage och helt plötsligt så känner jag hennes valpar och jag bara wow jag känner hennes valpar åh herre gud sån känsla det var..Så mysigt var det. Ja hon är trött men hon mår bara bra..Nu är det bara här hemma hon går och gör av sina behov lider med henne det är tungt för henne att bära på alla valparna..Men det är så spännande detta..
Ja nu har hon växt till sig mera och hennes bröst har blivit större med. Hon kommer få mycket mjölk till dom små det syns. Ja jag ska fixa golvet idag och jag ska lägga en presening på golvet så jag skyddar det och även väggen sen är det klart..Och ta in tidningspapper så hon kan ha det sen ta bort det och lägga påslakan där hos dom..Jag tackar alla som har varit så snälla och gett mej påslakan handdukar till Ronja nu.
 
Ha en underbar dag på er alla...Kramar från oss
 
 
sillyshepherds.blogg.se

Oj vad spännande! Jag hoppas att allt går bra med mamman och valparna! ❤️

Svar: Javisst är det :) Tack så jätte mycket <3
Katarina