Snön har kommit o regnet 😊

Ronja & jag har varit i Skåne och hälsat på några dagar. Men vi fick allt åka hem för jag blev sjuk där igen. På Lördagen så gick jag till några vänner. Fick skjuts av min ena dotter. Och jag hade med mig min parie men jag glömde att ta ut medicinen från väskan som jag sa till henne om att ta den till min andra dotter. Så på Söndagen var jag mycket dålig i min aning. Så jag skickade och frågade dom som jag tänkte kunde hämta mig där jag var men tyvärr. Ja jag pratade med min Hobi så han ville hämta mig men jag sa nej för dels är det långt och halt ute. Men det gick inte att höjda han. Så han körde från Ronneby till Hästveda och vidare till Osby. Och herre gud vad glad och så tacksam för att han kom. Så när vi kom till dottern då tog jag min medicin. 

Och medicinen jag hade med mig skulle ha varat minst 2 veckor men 1 vecka höll det. Och jag började att något var fel.

Men jag hann att vara med mina barnbarn och baka pepparkakor och lussebullar det var så mysigt. 

Hann även få vara med och hjälpa till att julpynta hos min dotter. 

Så i Tisdags var jag hos läkaren och fick ny medicin för jag har lunginflammation och min bronkit. Antibiotika och någon ny till astman. 
Började med detta igår Onsdag. 

Träningsvärk i hela kroppen efter hostan men det går bort. Har börjat vakna halv 4ra med att hostan har väckt mig så det blir mycket tidigare morgonar 😀

Ja jag är så grymt tacksam för att min Hobi finns för mig och som han hjälper mig. ❤

Jag älskar han så ❤All kärlek till han från mig ❤

Så nu blir det att ta det lugnt och bli frisk igen 😊.

Ha en underbar dag på er alla 🌹🐕💜