Lite att läsa kanske 😊

Godkväll alla läsare!


Ja fy vad det har blåst inget kul alls. 
Idag har jag tvättat jag kan inte förstå att jag få ihop så mycket tvätt. 

Sen har jag varit hos sjukgymnasten och fått 2 övningar jag ska göra. 

Har haft ont i ryggen på höger sidan idag men inget att göra åt.

Jag kan tänka ibland var hör jag mig hemma...

Jag har mina barn i Skåne och mina 3 barnbarn..

Jag trivs i Skåne men även här i Kronoberg..

Jag trivs på dom flesta ställen..

Gillar inte folk som prata skit om mig vill ju att den som har något att ogilla att gå direkt till mig. Än ljuga ihop något som inte stämmer..

Imorgon blir det att köra till läkaren och kolla upp min mage.. Så fort jag äter så får jag ont på vänster sida..

Och stryka upp lite tvätt ifrån idag.. 😀

Men nu ska jag ta ut Ronja ❤

Ha en fin kväll på er alla ❣Kram