2 Februari/Fredag đŸŒč

Ja jag var och tittade pÄ ett hus som jag verkligen tyckte om bara Hyra jag inte gillade för det var kallhyra.

8000:- och dÄ fick jag stÄ för allt.

Jag visste att hon har huset ute pÄ hemnet för hon ville sÀlja det.
Men om hon inte fick det sĂ„lt sĂ„ fick jag bo dĂ€r. 
Men hĂ€romdagen sĂ„ sĂ€ger hon att inom 2-3 Ă„r fick jag leta efter annat boende för dĂ„ ville hon prova och sĂ€lja det igen 😑.

Och det gjorde att jag fick kalla fötter. 
Ska jag behöva flytta en gĂ„ng till nej det vill jag inte. 
SÄ nÀr jag skrev och berÀttade för henne om detta sÄ blockerade hon mig..

Och sÄ gör man ju bara inte eller hur!

SÄ jag fÄr söka vidare. Tröttsamt..

Vill ju bara komma nĂ€rmre mina barn och mina barnbarn ❀

En bild frĂ„n gĂ„rdagen vi hade det sĂ„ mysigt jag & Ronja ❀


Ha en fin och underbar helg pĂ„ er alla ❀Kram