Sista dagen på denna månaden!

 
Hej alla läsare!
 
Ja idag så kommer det lite små snöfall här får väl se hur mycket det blir idag.
 
Kom hem igår från varit hos min ena dotter och hennes familj mycket trevligt.
 
 
Hehe..ja lilla Junie är så grymt go och så söt♥
 
 
Ja här ligger Lilla Busen hos Junie :)
 
Körde in bilen idag om i fal det kommer massa snö men jag har faktiskt bilen ofta i garaget än att den ska stå ute.
 
Ja nu har jag fått igång kaminen i stora rummet skönt. Ja sotaren kommer inte förens den 17 och kolla vedspisen i köket så hyresvärden kom ner med ett element som står i köket nu för det är ju lite kyligt där om man ej elda..Det känner av själv när den ska gå på..
 
Annars idag så blir det att tvätta och lägga in tvätten..
 
Pyssla i hemmet..Här är soffan jag fick och det blev faktiskt fint i stora rummet med och den vita
har jag i det andra rummet..
 
 
 
Så blev det och jag kommer att ha andra gardiner med snart.Och dom grå i grått..
Så det går i Vitt,Svart,Grått mitt stora rummet snyggt tycker jag.
 
Ses senare...
 
Ps: Tänker på dej ännu....Saknar dej..
Malin

Vilken fin bild på dig och ditt barnbarn. Du har det superfint i hemmet tycker jag. Men du har inte visat några bilder från köket än, hade varit kul att se tycker jag :) Du har det jättefint! Kram Malin

Katte

Tack så jätte mycket Malin. Jätte skoj att höra..Nu har jag lagt upp kort från mitt kök..Tack åter tack. Kram