Hösten är här!

 
Godmorgon här!
 
Så nu är jag igång och elda i köket & stora rummet mm så skönt det är en sån underbar värme det blir.
 
Idag så ska jag plantera ner mina rosor perfikt när det regnar med inget skoj klart att sitta ute i regnet men nu måste jag få ner dom.
 
Håller även på att måla om vissa möbler startade igår kväll att måla ja jag fick mig ett ryck så vid klockan tolv då var jag klar..Så blir att fortsätta idag.
 
Igår var jag i Tingsryd en liten runda och träffade Eva och vi tog en fika på Börjes.Köpte mig 2 koppar kaffe,en räkmacka,en beskvi det gick på 34:- så billigt så..Riktigt gott var det med..
 
Bakade även bullar igår efter jag kom hem..
 
 
Ser väl gott ut *Ler*
 
 
Så ser det ut i mitt kök just nu..
 
Ja nu märks det att hösten är här regn och blåst..Ingen värme alls ute..
 
Just nu sitter jag här och dricker mitt morgon kaffe..
 
Jag & Mischa har börjat med Alovera Juice startade den 20/9 ja det är ju bra både för djur och mäniskor..
 
 
Ja så blev skåpet och nu är jag nöjd..
 
 
Ses sen igen..Trevligt att du läser min blogg,men om du vill så skriv gärna nån rad det kan vem som göra.