Nu är det stopp med dumheterna!!

Hej hopp i snön!
 
Ja nu är det vinter och kallt..Har kommit mycket snö här och idag så är det kramsnö ute här ännu en dag ute i snön med bebbi♥
 
Härligt att se att hon gillar snön..
 
Vi mår bara bra..Nu på med kläder sen ut i snön och ha kul..
HA EN UNDERBAR DAG PÅ ER ALLA...
 
Ja jag har fått så många varningar nu så jag har faktiskt börjat att lyssna på det på riktigt nu..Efter jag kom hem från resan så har jag tänkt en hel del.
Jag kan inte lägga ut sååå mycket pengar som jag gör det funkar inte längre,bara jag som får ta smällen.. Så nu får han göra något åt det jag gör inget jag har redan gjort så mycket.
Lyssnar gör jag alltid men jag gör inte vad andra säger utan det är jag själv som gör besluten ingen annan.
 
En kille blir tacksam om dom får något och lika dant familjen men i min sitts är det inte riktigt så men mjag har tagit det men nu är det STOPP...Men att ha mage att säga att jag behöver nya skor det kan du köpa till mig ja inte fråga utan bara ta det förgivet NEJ precis..Höll på att svälja min egna tunga när hans mamma ville ha en sån ring jag har på mig ja min förlovningsring varför ville hon ha just den ja det har jag fortfarande inte förstått men som sagt blir inget mera..Mycket som har hänt sen jag kom hem,jag har nog vaknat upp och tack gode gud för det.
 
 
 
Nu idag ska jag & Ronja åka till min dotter och hennes familj det ska bli så kul längtar så efter er. ♥ mycket mys ♥
 
Här kommer lite nya bilder ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teres

Fina Ronja ❤️

Svar: Tack för att du tycker det <3
Katarina