Hoppas!!!

Hej alla läsare!
 
Ja då var det en ny vecka med nya friska andetag :)
 
Ja jag känner att jag vill komma ner till Skåne igen...Ja och då tänker ni redan tröttnat på Kronoberg nej inte direkt men jag saknar min familj mina barn & mina barnbarn vänner...
 
Bara få tal som kommer hit och hälsa på inte alla som kan köra hit..
 
Söker för fullt efter en lägenhet eller hus men ack så svårt det är att hitta..Men bara att vara envis och ligga i..Ja jag ger inte upp hoppet...
 
Vad gör ni idag?
Själv sitter jag vid datan nu och njuter av mitt kaffe..Blir att ta en lång promenad sen med min Ronja sånt underbart fint väder har vi idag..
 
Så himla många som har lyckats att skaffa sig skulder idag och flera blir det för man inte har pengar till slut att betala men man tänker inte riktigt så..Men tycker inte att man ska bli stoppad att få en lägenhet bara för det så länge man inte har hyres skulder..Är jag ensam att tycka så här,nej tror inte det...
 
Får se om jag få den 2an som finns :))