Hej på er Läsare :)

Hej på er alla läsare!
 
Ja idag är det en blåsig och regnig Lördag.
Blåser som bara den här nästan storm. Gäller att hålla i sig när man är ute.
 
Ja du sa så här..Du ville ha med mig & Ronja idag när du skulle byta om till vinterdäcken och sen vidare in till Olofström..Men..Jag sa att vi kommer inte få plast men det skulle du göra så vi fick plats i bilen och vi hade fått plats om du hade sagt som det var från början men det gjorde du inte...Tröttsamt sånt här..Du hade frågat om du kunde få komma inte ett ljud om mig eller Ronja..Att jag vet det är för min vän skrev och frågade mej när han skulle komma..Att det ska vara så jävla svårt att säga som det är!!!!!!
 
Så nu är vi hemma jag & Ronja..
 
Ska ut och ta mej en promenad med Ronja sen när det har lugnat sig med blåsten..
 
Jag SAKNAR MINA BARN SÅ GRYMT MYCKET....Jobbigt att ha dom så långt ifrån..Vill kunna träffa dom oftare..
 
Men får hoppas att hon svara mig snart ja jag berättar längre fram vad jag menar med detta..
 
Ni får ha en underbar helg♥ Kram