Lite kvälls skrivning :)

Ska skriva lite innan jag ska ta ut Ronja tänkte jag :)
Allt är bra här..
Sånt tråkigt väder vi har nu regn och så blåser det..Idag har vi inte fått något regn så skönt..
 
Längtar efter sommaren vill ha värme nu..
 
Igår kväll fick jag mig ett ryck och bakade bullar på smör...Så grymt gott doftade härligt här :)
Ja smör har ju gått upp så in i..Så jag köper det då det kostar 20:- eller 30:-
Annars bakar jag i vanligt margarin. Det funkar det med.
 
  Mums....
 
Ja nu så har jag klippt av mitt hår och jag trivs jätte bra i detta jag har nu och jag har även färgat det är super nöjd..Fick hjälp att färga det..
 
 
Denna längden hade jag innan jag klippte mig :)
 
 
Nu har jag denna :)
 
 
 
Syns mer och mera att jag tappar vikten skta men säkert och jag är så himla glad för detta..
 
 
Här är min finaste Ronja♥