Liten uppdatering.

Hej på er alla!
 
 
Ja nu får jag ju ta & skriva igen :)
Här är allt bara bra.
 
Ronja har växt en del hon är nummer 1 för mig & kommer hon alltid vara..
Älskar min familj..
Hoppas så att jag kan få han att han ändra sig ang hans beslut att inte sälja det huset utan att jag får hyra det jag har verkeligen visat för han att jag vill ha det & jag ändrar inte mig. För något jag är envis något jag vill ha släpper jag inte i första taget.Ja det är ett hus här jag bor nu..Jag gillar inte att bo i lägenhet ni som känner mig vet det. Detta huset passar mig perfekt..Bra tomt med många möjligheter..
 
Ja detta vädret är ju så tråkigt regn eller så blåser det som f#n..Och ingen sommar har vi haft heller...
 
Idag fyller mitt ena barnbarn 11år ♥ ja tiden bara springer iväg..
 
Bara slappar idag inget väder att vara ute i...
Fick hjälp häromdagen med min data så nu är den snabbare igen :)
 
 
 
 
 
Vi önskar er alla en fin helg ♥♥