så nu ska jag skriva lite:)

Hejsan på er alla här.

Ja igår höll jag på från klockan 6 på morgonen till halv 11 på kvällen då däckade jag i soffan så slut var jag.



var på posten och hämtade ut 150 lökar,3 svartöga klängväxter,
överrasknings precenten var ett mini körsbärs träd och att jag
blev jätte glad över detta.

Ja jag började att plantera ner en hel del igår men
hann ej bli klar.

Men tränade först 1timme sen på kväll kom Alex då blev det en halv timme
för mig.Sen hem duscha.




Ja detta var min midda igår orkade inte äta upp all sallad blev för mycket
men så gott.

Så igår var det skogen,träna,plantera,diska,duscha,ut med hunden mm.


Idag!

Började träna vid klockan 9 körde 1 timme ja jag mår så gott
av att träna och känner för varje dag att detta är helt underbart skönt.

Ja jag är mycket stolt över mig själv.

Har fortsatt med att sätta i alla lökarna idag även gjort
om här utanför men tar kort på det när det blommar.

Solat lite med men imorgon ska jag lägga mig på en filt och bara
njuta för imorgon ska det bli varmare härligt.

Ska ta mig lite kaffe nu strax sen ska jag börja
att städa av här damma,dammsuga,torka golven
vattna blommorna.

Tittar in senare....Ha det så gott på er alla.