Dags igen kanske:-)



Hej på er alla här,ja nu är det väl dags att Uppdatera min Blogg lite...

Idag har jag varit och tränat på gymmet och skitt vad härligt det var kan jag ju bara säga..

Sen hem och byte kläder sen ut med Mischa i skogen så vi var ute 1 timme och det var även skönt det
och Mischa hade spring i benen kan jag ju säga..

Ska utöka skogen på henne tänkte jag så 2 gånger i veckan..Hon får bara 1 1/2 tab nu än innan fick hon 3st.

Men hon mår ju mycket bättre nu en helt annan hund nu..

Nu sitter jag med kaffe klart...:-)

Helgen har varit bra..Varit ute mycket för vi har ju haft bra och fint väder.

Härom dagen var min vän här och hjälpte mig så jag fick nya kort på mig
och ja jag är så glad för nu syns det bara mera och mera att jag tränar och vikten går neråt
så till sommaren så ska jag ha stl:40 ja så jag har 1 storlek jag ska ner till  ja det är mitt mål det är viktigt att ha ett sånt..















Ja nu har ni lite och läsa hehe..
Jeanette

Ja det syns att du har gått ner i vikt! Grattis! Vad kul att träningen ger resultat! Din hund är jättefin!

Mvh Jeanette

Maria

Vilka trevliga bilder på dig. Du är så piffig! Hälsningar Maria

Katte

Jeanette: Var roligt att höra att det syns.Tackså mycket. Tack så mycket ja det är hon.

Maria: Tackar så mycket..:-)