Duktiga lilla Ronja♥

Hej på er!
 
Hoppas allt är bra med er...Här är det bara bra..
 
Ja nu har lilla ronja varit hos mej i 3 veckor och allt funkar kanon bra så grymt duktig hon är lugn o fin och lyssnar på sin matte så duktigt..Är grymt lycklig att ha henne här hos mej..Fattas bara en sak till sen är jag den lyckligaste,men det får tiden avgöra när osv det blir..
 
Idag så regnar det så skönt är det..Det behövs mera än väl nu gräsmattan här behöver bli grönare :))
 
Idag så ska jag och Ronja ut och gå lite i koppel..Hon är så duktig..
 
Nu börjar även valp pälsen försvinna lite nätt på henne..
 
Ja när hon kom 7/7 då vägde hon 5,6kg då gav jag henne uppblött mat men igår så ville hon knappt äta det så jag gav henne tort och då åt hon upp allt..
 
Tog en ny vikt på henne igår och nu är hon uppe på 9,1kg bra vikt uppåt men hon är då inte tjock kan jag säga hon är helt lagom nu..
 
Hon leker för fullt med sonens o svärdotters amstaff Pluttas hon är grymt duktig..
 
 
Mattes fina tjej♥