Lång Fredag!

 
Godmorgon säger jag...
 
Ja nu har man fått i sig både kaffe & shaken så snart är det dags att ta ut Busen..
 
Ja idag är det då lång Fredag...
 
Idag ska jag iväg på ett Iw pass på 30 minuter sen kommer Madde och hennes hund hit o ska vara
här tills Söndag..
 
Trevligt..Hon har även med sig färg som jag ska ha i mitt sov rum japp tänkte jag skulle måla det till nästa vecka nån dag..
 
Kort kommer sen på det :))
 
Ni får ha en fin & trevlig dag..
 
Har dock hostat en hel del inatt o även haft näsblod men det kan ju inte vara så farligt att
träna ändå tycker jag jag har ju inget nu..
 
 
Javisst är dom fina..
Lite påsk blommor är ju aldrig fel,tänk att få blommor av huvudtaget det var längesedan nu
har väl inte varit snäll nock fast jag tycker jag är det hela tiden :))..
 
Men ha en fin dag på er alla.
Anonym

Du kanske tycker du är en helt perfekt person som gör allt rätt och som alltid är snäll men det är kanske dags att inse att alla tycker inte som du.
Lina

Katte

Ursäkta här...Jag har ALDRIG sagt eller fått någon att tycka att jag är perfekt alla är olika..Och jag är INTE perfekt..Jag säger inte heller att jag gör rätt jag gör även fel..Absolut inte ska alla tycka som mej då hade det varit trist..Alla tycker olika så är det och det vet jag..