Ja då var det Söndag idag.

Så då var det Söndag..Sista dagen på denna veckan..
 
Har då varit ute med Ronja och vi har ätit frukost och jag har druckit kaffe mm så gott ju om man nu tycker om det och det gör jag.
 
Idag har jag tänkt att jag ska städa undan i mitt förråd så jag får in alla sakerna jag har haft ute i sommar
för nu är ju hösten här.
 
Hösten är en mycket fin årstid tycker jag..
 
Ska även ta och tvätta av min bil om det är uppehåll för nu är det dags..:))
 
Sen blir det att plocka lite..Ja nu är kantarellerna slut i vår skog men finns ju mycket annan svamp men jag plockar inte vad som och äter inte heller om jag inte vet vad det är för svamp..Men ska steka upp all krljohan jag plockade igår och sen frysa in det.
 
Ska även klippa Ronjas klor och kamma henne villket jag gör 2-3 gånger om dagen.
 
Men ni får ha en härlig & fin Söndag.