Härligt...

Hej på er..
 
Ja igår så var jag och grannen och tittade på ett gym så idag blir det första passet och det ska bli så skönt att komma igång igen...8 månader till och börja med sen blir det att öka det gud så skönt det ska bli..
 
Ja att kunna gå med flexikoppel på en rottis säger mig en hel del och inte ens dra något jag Ronja är super duktig.Men nu använder vi det kanske 1 gång om dagen beror på vart vi går.
 
Igår när jag tog min kvälls cigg så ser jag en räv och den gick in i skogen hm ja det blir inte att gå inne i vår skog på ett tag nu..Men det finna så många andra ställen att gå på..Igår var vi mest ute hela dagen satte ner en hel del lökar så nästa år kommer dom upp..Sen var vi ute och gick 4 km och det var grymt skönt..Vi hade ju en härlig och underbar dag igår..
Idag är det inte lika fint men har en del kvar att göra ute så det blir att vara ute mesta delen idag med.
 
Ja nu har det kommit doft igen i mitt torkskåp och dom var här igår igen så jag ska få en torktummlare istället har frågat om jag får det så det fick jag och jag hoppas att doften då försvinner helt...Men vi misstänker att det finns i torkskåpet inne i det men som sagt får se när dom tar väck det vart den eller dom är..
 
Men nu ska jag ut med Ronja sen blir det frukost sen efter nån timme så blir det att byta om och köra till gymmet..Ha en toppen dag för det ska jag i alla fall ha..
 
 
Ja nu blommar denna här ute...:)) Bättre sent än aldrig :))