Mattes Finaste♥

Godkväll på er här!
 
Här är det bara bra med mig och Ronja.
Idag har det varit fullt upp som vanligt :))
 
Har varit i skogen med Ronja och hon har sprungit i vanlig ordning :)
Visst har det varit kallt ute men skönt ändå..
 
Har gjort klart inför kylan för mina växter med idag..
 
 
Ja alla mina rabatter fick granris..
 
Tog lite nya kort på min finaste Ronja ♥♥♥
 
 
Ja jag är så stolt för att ha en sån här fin Rottis tjej..Älskar henne över allt ♥
 
Ja jag har tänkt och se om jag kan hitta en lika vacker och samma psyke som Ronja ha tänkte ha 1 kull på henne till nästa år..Ja jag ska rönka Ronja och allt ska vara klart på henne först och det gäller samma sak på killen vi hittar..Har en del redan som har satt upp sig i kö på valp efter Ronja det är faktiskt riktigt kul..
 
Ha en underbart fin kväll på er alla..