Alla hjärtans dag ♥

Alla hjärtans dag ♥
 
Godmorgon..
 
Ja nu har vi varit ute på vår morgon promenad.
Lite kallt men skönt. Ronjas kompis kom när vi var ute så hon fick leka med han det tycker hon om.
Fick sina små ryck härligt att se henne springa så..I eftermiddag blir det promenad i skogen och busa och träna sök och annan träning (backe)..
 
Ja idag så har jag visning på min lägenhet får väl se vem som får den. Ja jag flyttar i alla fall den sista April ja jag har fått en 3a som jag har velat ha länge och har skrivit kontrakt på den och det blir inte så långt vi flyttar man ser den från denne :)
Tog lite kort på den..Mitt sov rum jag har nu är samma färg på det andra och det extra rummet är blått och stora rummet är grått mycket fin lägenhet den är ju ny renuverad..
 
         
 
Ja här är några bilder från den.