Väntar med spänning nu :)

Hej på er alla!
 
Ja jag vet inte vart jag ska börja :)
 
Ja jag har ju funderat och tänkt bra länge att jag vill sätta en kull valpar på Ronja..Och nu är det så att hon har valpar i sin mage :) Vi har varit på ultraljud och han kunde se 5 men som han sa att det kan vara flera där eftersom dom kan vara bakom dom andra och jag har ju sagt från första dagen att hon har valpar i magen. Jag har även gissat på 8 st. Så spännande detta. Ronja mår bara bra. Hon har mått lite illa men nu är det över så nu har hon börjat äta igen ja hon har ätit innan med men inte så mycket. Men nu äter hon bättre. Och det märks så tydligt att hon har valpisar i magen hon är mycket lugnare och sover mera och vakta som bara den nu. Hon ska ha runt 7-8 Juni..Så snart ska jag ändra om i mitt gästrum för där ska hon få vara med sina valpisar. Har även köpt en riktigt bra hage till henne ska sy en dyna till henne med. Sen när tiden är inne så kommer dom få vara ute så mycket som möjligt.. Ska även handla in kompost galler som jag kan ha på baksidan och framsidan till dom..Har bytt foder till henne med hon får även fil och välling som jag gör till henne..Allt bästa till min finaste Ronja.. Har även lilla Skutte här nu min dotters hund men hon ska inte vara här då Ronja ska ha..
 
Här ligger hon och sover :)
 
 
 
Ha en underbar dag på er alla..