Liten uppdatering.

Hej hopp på er alla här!
 
Ja här är det bara fint med oss.
Är igång med att packa för fullt ja vi ska flytta till en mindre lägenhet. Mycket synd men har inte råd längre att bo så här som vi gör..Det är kanon att ha en marklägenhet men vad gör man om man vill se sina pengar hm ja mindre bostad ser jag som första utvägen..
 
Men när jag är klar med detta så kommer jag att skriva och uppdatera varje dag som jag har gjort..
 
Ja det har även kommit snö här men det försvinner snart i vanlig ordning :)
Är ju så med vintern.
 
Vill ha sommar året om jag..
 
Ronja mår bara bra och hon kommer att trivas i lägenheten med..
 
 
Hehe så trött hon var igår jobbigt att se när matte packar och packar hehe..
 
 
 
Så himla glad för detta..Andra hälften har min kille..
 
 
Min finaste Ronja ♥
Uffe

Hej. Fanns det ingen möjlighet att byta till en mindre lägenhet i området du bor I?

Svar: Hej Uffe! Nej tyvärr..
Katarina