Hej Hopp :)

Hej hopp på er här!
 
Ja nu har vi bott i lägenhet några månader..Trivs så där..Men är för att jag är inte van att bo i en lägenhet som så här..Älskar ju att hålla på ute som rabatter och växter..Saknar min lägenhet som bara den nu när våren är på väg..Men jag hade inte så mycket att välja på,har man inte råd så har man inte..
 
Jag och Ronja är ute i skogen här med...Det finns ju många ställen att gå här..Tycker om att gå nere vid vattnet så underbart är det..
 
Ronja har gått ihopa jätte bra sen hon hade valparna...Snart så ska jag ha en valp träff och jag hoppas att alla valparna kommer så längesedan man träffade dom...2 av dom har vi träffats..
 
Fy attans vad det blåser ute idag inte skönt någonstanns...
 
Imorgon så bli det ut och köra.. På lite äventyr...Ska bli så kul och trevligt..
 
Nu när jag sitter här och skriver så ligger Ronja i sängen såååå lång hon kan göra sig hehe...
 
 
Kan sitta fint vid sin matte♥
 
Min finaste Ronja♥
Stilig ♥
 
Finaste ♥
 
 
 
Ha en trevlig kväll på er alla..Kram♦