Lite av varje 💐

Godmorgon pĂ„ er alla lĂ€sare 💐

Ja nu kĂ€nns det att jag fĂ„r skriva lite 😊

Har varit i Kristianstad och hjĂ€lpt min dotter och det har varit sĂ„ mysigt ❀.
Skönt att komma hemifrĂ„n lite med 😊
Att fĂ„ trĂ€ffa mina barn betyder allt för mig ❀

Ronja mĂ„r bara bra ❀. Har beslutat mig för att jag inte ska ta flera kullar pĂ„ henne jag ville ha 1 och det har hon fĂ„tt.

För lĂ€ngesen fick jag höra av min vĂ€n hon sa sĂ„ hĂ€r. SĂ„ lĂ€nge man inte kan visa sin kĂ€rlek öppet dĂ„ Ă€r det inte nĂ„gon sann kĂ€rlek. Och hon har sĂ„ rĂ€tt i detta. 💐

Ta mig för den jag Ă€r sĂ„ har jag sagt alltid för annars Ă€r inte jag den du vill ha. 
Nej nĂ€r man klagar pĂ„ att man har nĂ„gra kilo över mm. 

Har aldrig haft problem med detta innan. 
Ja jag Ă€r inte lĂ€tt att leva med kanske men jag sĂ€ger som det Ă€r. Jag Ă€r den jag Ă€r ska inte behöva lĂ€ra nĂ„gon hur man ska beter sig. 

NĂ„ vĂ€l med detta. Nu ska jag gĂ„ ut pĂ„ en promenad med min Ă€lskade Ronja ❀