♥ Morgon alla!

Morgon alla!

Ja igår fick jag veta att min lägenhet blir inte klar till den 5 Januari
så nu blir det ett annat datum ska ringa idag och se när ca det blir
ja har jag tur så får jag nya golv i mitt sovrum+hallen
för målaren har förstört golven men hans chef hade sakt
att han ej behövde täcka dom för att alla golven skulle bytas
så det är ju inte hans fel.Jag hoppas att jag får nytt i mitt sovrum med.

Ja sen igår kom lilla Emelie hem och mådde inte alls bra.
Det är nu 14-15st som har haft kräksjukan nån dag innan julen.
Så hon började kl:7 igår kväll och vi har ej haft kontakt ingen kram
fast man ville det men nej.Fick handsprit av grannen med igår så jag har använt det.

Nu har jag skurat toan med sprit så det ska ej vara något.
Jag lånade grannens toa igår ville ej sitta på min.

Idag ska jag följa med en kompis till min ena dotter och lämna deras hund till en annan
som kan ta han och ge han det han behöver ha.