Onsdagskväll.

Ja Emelie åkte till sin syster idag,och kommer hem imorgon igen.
Ja det är så tyst här nu.
Var med sonen och grannen på skroten idag för och se om dom hade nån framruta till min bil
men dom har ju semester så jag får väntar tills början av vecka:33
då som först blir min bil klar.
Så när jag kom hem så började jag och städa av här,
bytte i fönstren och även gardiner.
Så nu är det rent här igen skönt.
Min astma blir genast mycket bättre med.
Men busen fäller med nu så det är ju därför
jag håller igång så mycket i hemmet
jag måste ju.:)
Men sen ÄLSKAR jag att städa med:)
Här kommer det lite bilder från min nya lägenhet som jag trivs i så
fruktansvärt mycket i.
Nära till skogen och busen hon älskar med att bo så här.
Sen visst har det varit liv här men inte nu längre dom flesta har flyttat
härifrån skönt det.
Men liv finns det överrallt..
Mitt kök.





Mitt sovrum.


Mitt storarum.



Ha en trevlig kväll.