Solen är här idag!

Morgon på er alla!

Ja solen är här idag med skönt.
Får ta vara på den idag.

Var helt slut igår.
Idag blir det inget packande utan det tar jag imorgon
snart är det dags att ta möblerna med..
Ja nu går det fort till Onsdag skönt sen när man
fått dit alla sina saker så har man bara städningen kvar här
sen kan man bara pusta ut...
Nu är Emelie med hemma igen så skönt att ha henne hemma.
Ja idag kommer min andra dotter hit Alexandra vi ska fika här
sen blir det en tripp till HYLLAN så längesedan man var där nu
och det är ju så skoj att bara gå där och titta..
Tittar in senare..Ha en underbart fin Lördag på er alla.Kram
Anothercinderellastory

Äntligen är solen här :) och man känner det direkt eftersom att man mår mycket bättre :).

M A L I N H E,foto

SVAR. åh, tack så mycket! :)

härligt, nja.. ingen sol här :/

Patrik

fuskit med sol! här spöregnar det! :/



sv, vad bra! =)

idag känner jag mig faktiskt riktigt glad, typ som om någon laddat upp mig haha. Inpackningen åkta i och håret känns mycket bättre nu! :)