Torsdag..

Hejsan på er alla!

Ja nu som först ska jag skriva min första blogg idag.


Ja idag var det dags att tvätta igen.Klockan 8-14,00
hade jag idag tog 2 turer men hann att få det klart innan
kl:4 skönt. Så mycket tvätt jag hade men jag tvättade upp alla jackor jag har haft
mm..Men nu är det inlagt i skåpen..


Så efter tvätten var här uppe så la jag mig och kelade med Mischa
och somnade till 1 timme så skönt var det.

Sen körde Madde till skogen strax efter kl:3 så hundarna fick
springa av sig en massa.
Sen släppte hon av mig här hemma så jag gick upp och lämnade Mischa för vi skulle
vidare till ica och att hon inte åkte med var för att Dexter låter inte henne vara och då hoppar hon till baksätet och där får hon ej vara för Madde.


Så när jag hade lämnat henne så körde vi till ica för att handla lite
sen hem och lagade mat jag var så hungrig så jag åt strax innan
halv 6.

Idag blev det sallad och i den hade jag: sallad,rödlök,vitgul paprika,majs och
lite sån dressing man gör på olja och vatten,till det hade jag en karre bit
och tomatsås mycket gott och nyttigt om inget annat...*L*


Mmm så gott och ett glas svartvinbärs dricka till..


Sen tog jag och diskade upp och startade kaffet så det var klart
när jag hade diskat.
Gott att ta kaffe efter maten...


Så ikväll blir det soffan tror jag..*L*


Ja vi har haft kanon fint väder idag men
nu regnar det så...


Ha en fin kväll..
Gabriella

Välkommen tillbaka :)

ja visst var dom söta?

Gabriella

haha okej :)