Vädersätter detta ska ni veta..



Godkväll på er här!

Ja jag mår inte bra därför jag ej har skrivit något nu..

Som sagt är jag förskylld och ha hosta och min astma är skit
hade kunnat göra vad som bara jag hade blivit av med den.

Natten som var har jag ej sovit hög feber,hostat och svårt att andas
tvekade som bara den om jag skulle kört och tränat men jag gjorde det ändå
idag inte hundra gunnar bra att göra det kan jag ju säga fick lite smärtor efter jag
varit där men det gick över sen skönt...

Vet ej om det var så bra att träna men vill ju inte missa den..Känner att den är
viktig för mig..

Ja jag är så grymt tacksam för mina vänner på fb som hjälper mig
så jag kan ordna en opration för min älskade hund Mischa då jag
ringde så hade jag fått in lite mera än 1600:- guld värt.Tack än en gång.

Vet inte hur jag ska kunna tacka er som hjälper mig.

Alex kom inom här ikväll med Z & E.. Vi tog en kopp kaffe och snackade och jag gjorde
lite julgodis till dom så dom fick det med sig hem.

Blev så jätte glad när A sa att min rumpa hade ändrat sig och gått ner ändrat formen så skoj när nån ser mina
framsteg..


Nu ut med Mischa...Kram